Voordelen van het GLOVIA G2 Customer Management:
- Verhoogde loyaliteit en retentie van klanten
- Verbeterde sales force en service productiviteit en efficiëntie
- Meer respons op veranderende vraag
- Kortere tijden van quote-to-delivery
- Ondersteunt productconfiguratie en aanpassingsstrategieën
GLOVIA G2’s Customer Management helpt u bij het beheren van elk klantgericht bedrijfsproces, van klantenwerving en productconfiguratie tot orderinvoer en — met GLOVIA G2 Service Management — post-sales service en ondersteuning. Onze architectuur ondersteunt real-time veelbelovende bestellingen en stelt klanten in staat producten te configureren, bestellingen te plaatsen en hun status te controleren met alleen een webbrowser.
GLOVIA G2 Customer Management helpt fabrikanten het meeste uit hun salesteam te halen bij het beheren en automatiseren van marketingactiviteiten, terwijl het leads en prospects volgt. Deze oplossing houdt u op de hoogte door nauwkeurige sales forecasts op te stellen, vraagtrends te identificeren, de verkoopgeschiedenis te analyseren, de winstgevendheid van producten te benadrukken en de effectiviteit van sales promoties en marketing campagnes te meten.
De Customer Management-oplossing van CrescentOne stroomlijnt niet alleen het maken van voorstellen en orders van sales, maar ontwikkelt en voert ook klantcontracten uit. Met onze Customer Management-oplossing kan uw salesteam snel en nauwkeurig offerteaanvragen ontwikkelen en kunt u producten configureren die voldoen aan de exacte behoeften van uw klanten.
Neem contact op met CrescentOne voor meer informatie over het implementeren van onze GLOVIA G2 Customer Management ERP-softwaremogelijkheden in uw bedrijf.
Neem contact opOntdek Meer Mogelijkheden
Selecteer hieronder een productcategorie om te zien hoe CrescentOne een bepaald aspect van uw bedrijf kan verbeteren
Vraag een
GLOVIA G2 demo aan
Bekijk onze ERP-oplossingen in actie. Vraag vandaag nog een demo aan.
Vraag een demo aan